Wszystkie bestsellery

Blog categories

Silnik Ricardo R6110ZLD

Wysokoprężny silnik Ricardo R6110ZLD

Napęd spotykany głównie w agregatach prądotwórczych, jego konstrukcja i cechy sprawiają, że jest to bardzo popularne i sprawdzone rozwiązanie.  Jednostka oferuje wysoką wydajność, oraz niezawodność.

Dobór silnika do agregatu prądotwórczego 530-555-435

48 000,00 zł
Brutto

Wyświetl historię cen produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Polityka bezpieczeństwa

Opis


Turbodoładowany silnik Diesla Ricardo R6110ZLD

Marka Ricardo to gwarancja  wyjątkowej wydajności, niezawodności i trwałość dzięki zastosowaniu wysokiej jakości komponentów. Silnik ten to wynik wieloletniego doświadczenia, w dostarczanie najlepszych rozwiązań dla potrzeb rezerwowego zasilania.

Wysoką zaletą modelu R6110ZLD jest często podkreślana prostota konstrukcji. Brak zbędnej elektroniki oraz ograniczenie do praktycznej wersji instalacji wraz z osprzętem pozwala na osiągnięcia wysokiego stopnia bezobsługowości i niezawodności tego napędu.

Sprawdzone i pewne rozwiązanie techniczne

Tłoki i pierścienie wykonano z wysokogatunkowych stopów metali, które są odporne na wysokie temperatury i ścieranie. Precyzyjnie wykonanie, z zachowaniem bardzo małych tolerancji wymiarowych. To doskonałe dopasowanie do cylindra silnika oraz minimalizowanie luzów, co przekłada się na mniejsze straty mocy i lepszą wydajność.
Warto również wspomnieć, że odpowiednia pielęgnacja, regularna wymiana oleju oraz prawidłowa eksploatacja silnika są kluczowe dla utrzymania długiej żywotności całego układ

Punktem silnika Ricardo 
R6110ZLD który zasługuję na oddzielną uwagę jest mechaniczna pompa wtryskowa. Pompa ta jest solidnie zbudowana i charakteryzują się wysoką trwałością. W związku z tym wymaga stosunkowo niewielkiej konserwacji i rzadziej ulega awariom w porównaniu do niektórych nowoczesnych rozwiązań elektronicznego wtrysku paliwa. Jest kluczowym elementem układu wtrysku paliwa. Pompa wtryskowa jest napędzana bezpośrednio przez wał korbowy silnika, co zapewnia synchronizację pomiędzy dostarczaną ilością paliwa a cyklem pracy silnika. Prosta konstrukcja pompy wtryskowej oraz minimalna ilość elementów podatnych na awarie powiela punkt dotyczący prostej i bezawaryjnej konstrukcji silnika.

Wszystkie cechy tego wysokoprężnego silnika powodują, że jest świetnym wyborem do agregatu prądotwórczego przeznaczonego na awaryjne zasilanie.



Parametry techniczne silnika  :

  • marka Ricardo
  • model R6110ZLD
  • silnik czterosuwowy
  • chłodzony wodą
  • wtrysk bezpośredni
  • turbodoładowany
  • moc przy obrotach znamionowych 1500rpm 165kW (224KM)
  • ilość cylindrów 6
  • pojemność 7,69L
  • układ rzędowy
  • waga 670kg
  • instalacja elektryczna 24V
  • wymiary  1160×620×1120 (cm)
  • Średnica cylindra*Skok tłoka  110x135
  • mechaniczna regulacja obrotów

Dlaczego warto stosować silniki Ricardo w agregatach ?

Przede wszystkim charakteryzuję się on stabilną pracą nawet podczas obciążeń o zmiennym natężeniu. Dzięki temu agregaty prądotwórcze z tym napędem są idealnym rozwiązaniem do zastosowań, gdzie wymagane jest pewne rezerwowe źródło energii.

Optymalne chłodzenie: Układ chłodzenia napędów Ricardo jest zwykle prostszy i bardziej efektywny niż w innych układach, co pomaga w utrzymaniu odpowiedniej temperatury pracy silnika i zapobiega przegrzewaniu się.

Lepsza równowaga mocy: Jednostki Ricardo mają tendencję do zapewniania lepszej równowagi mocy pomiędzy cylindrami, co przekłada się na bardziej jednolitą pracę silnika i równomierny rozkład obciążenia.


W sprawie doboru zapraszamy do kontaktu pod numer 530-555-435

Szczegóły produktu
1 inny produkt w tej samej kategorii:

Marka: BARRACUDA

Silnik Ricardo 6105BZLDS

Wysokoprężny silnik Ricardo 6105BZLDS Silniki Diesla stosowane w agregatach prądotwórczych to niezawodne i efektywne rozwiązanie, które zapewnia stabilne źródło energii elektrycznej nawet w najtrudniejszych warunkach. Dobór silnika do agregatu prądotwórczego 530-555-435

Cena 39 000,00 zł
Więcej
Ostatnie sztuki w magazynie