Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Napęd spotykany głównie w agregatach prądotwórczych, jego konstrukcja i cechy sprawiają, że jest to bardzo popularne i sprawdzone rozwiązanie. Jednostka oferuje wysoką wydajność, oraz niezawodność.
Polityka bezpieczeństwa
Marka Ricardo to gwarancja wyjątkowej wydajności, niezawodności i trwałość dzięki zastosowaniu wysokiej jakości komponentów. Silnik ten to wynik wieloletniego doświadczenia, w dostarczanie najlepszych rozwiązań dla potrzeb rezerwowego zasilania.
Wysoką zaletą modelu R6110ZLD jest często podkreślana prostota konstrukcji. Brak zbędnej elektroniki oraz ograniczenie do praktycznej wersji instalacji wraz z osprzętem pozwala na osiągnięcia wysokiego stopnia bezobsługowości i niezawodności tego napędu.
Tłoki i pierścienie wykonano z wysokogatunkowych stopów metali, które są odporne na wysokie temperatury i ścieranie. Precyzyjnie wykonanie, z zachowaniem bardzo małych tolerancji wymiarowych. To doskonałe dopasowanie do cylindra silnika oraz minimalizowanie luzów, co przekłada się na mniejsze straty mocy i lepszą wydajność.
Warto również wspomnieć, że odpowiednia pielęgnacja, regularna wymiana oleju oraz prawidłowa eksploatacja silnika są kluczowe dla utrzymania długiej żywotności całego układ
Punktem silnika Ricardo R6110ZLD który zasługuję na oddzielną uwagę jest mechaniczna pompa wtryskowa. Pompa ta jest solidnie zbudowana i charakteryzują się wysoką trwałością. W związku z tym wymaga stosunkowo niewielkiej konserwacji i rzadziej ulega awariom w porównaniu do niektórych nowoczesnych rozwiązań elektronicznego wtrysku paliwa. Jest kluczowym elementem układu wtrysku paliwa. Pompa wtryskowa jest napędzana bezpośrednio przez wał korbowy silnika, co zapewnia synchronizację pomiędzy dostarczaną ilością paliwa a cyklem pracy silnika. Prosta konstrukcja pompy wtryskowej oraz minimalna ilość elementów podatnych na awarie powiela punkt dotyczący prostej i bezawaryjnej konstrukcji silnika.
Wszystkie cechy tego wysokoprężnego silnika powodują, że jest świetnym wyborem do agregatu prądotwórczego przeznaczonego na awaryjne zasilanie.
Parametry techniczne silnika :
Przede wszystkim charakteryzuję się on stabilną pracą nawet podczas obciążeń o zmiennym natężeniu. Dzięki temu agregaty prądotwórcze z tym napędem są idealnym rozwiązaniem do zastosowań, gdzie wymagane jest pewne rezerwowe źródło energii.
Optymalne chłodzenie: Układ chłodzenia napędów Ricardo jest zwykle prostszy i bardziej efektywny niż w innych układach, co pomaga w utrzymaniu odpowiedniej temperatury pracy silnika i zapobiega przegrzewaniu się.
Lepsza równowaga mocy: Jednostki Ricardo mają tendencję do zapewniania lepszej równowagi mocy pomiędzy cylindrami, co przekłada się na bardziej jednolitą pracę silnika i równomierny rozkład obciążenia.
W sprawie doboru zapraszamy do kontaktu pod numer 530-555-435
Marka: BARRACUDA
Wysokoprężny silnik Ricardo 6105BZLDS Silniki Diesla stosowane w agregatach prądotwórczych to niezawodne i efektywne rozwiązanie, które zapewnia stabilne źródło energii elektrycznej nawet w najtrudniejszych warunkach. Dobór silnika do agregatu prądotwórczego 530-555-435