Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Silniki Diesla stosowane w agregatach prądotwórczych to niezawodne i efektywne rozwiązanie, które zapewnia stabilne źródło energii elektrycznej nawet w najtrudniejszych warunkach.
Polityka bezpieczeństwa
Silniki charakteryzuję się stabilną pracą nawet podczas obciążeń o zmiennym natężeniu. Dzięki temu agregaty prądotwórcze z tym napędem są idealnym rozwiązaniem do zastosowań, gdzie wymagane jest pewne rezerwowe źródło energii.
Dodatkowo Ricardo 6105BZLDS charakteryzują się wysokim momentem obrotowym nawet przy niskich prędkościach obrotowych. Dzięki temu są one idealne do zastosowań wymagających dużego momentu obrotowego, a takie wymaganie stawiane jest właśnie wobec silnika przeznaczonego do generatora prądu.
Mechaniczna pompa wtryskowa jest kluczowym elementem układu wtrysku paliwa. Jest ona odpowiedzialna za dostarczanie odpowiedniej ilości paliwa do każdego cylindra silnika w precyzyjnie kontrolowany sposób. Pompa wtryskowa jest napędzana bezpośrednio przez wał korbowy silnika, co zapewnia synchronizację pomiędzy dostarczaną ilością paliwa a cyklem pracy silnika. Prosta konstrukcja pompy wtryskowej oraz minimalna ilość elementów podatnych na awarie sprawiają, że są one stosunkowo łatwe w konserwacji i naprawie.
Parametry techniczne silnika :
Wyrównana praca silnika, charakteryzują się one wyrównanym rozkładem masy i momentu obrotowego, co przekłada się na płynną pracę silnika oraz mniejsze drgania i wibracje w porównaniu do innych układów, takich jak silniki widlaste czy V.
Optymalne chłodzenie: Układ chłodzenia napędów Ricardo jest zwykle prostszy i bardziej efektywny niż w innych układach, co pomaga w utrzymaniu odpowiedniej temperatury pracy silnika i zapobiega przegrzewaniu się.
Lepsza równowaga mocy: Jednostki Ricardo mają tendencję do zapewniania lepszej równowagi mocy pomiędzy cylindrami, co przekłada się na bardziej jednolitą pracę silnika i równomierny rozkład obciążenia.
Łatwa konserwacja: Z uwagi na główne przeznaczenie do stosowania w agregatach prądotwórczych pracujących rezerwowo przewidziano prosty układ. Przekłada się to na łatwą dostępności do wszystkich komponentów silnika, dzięki temu są stosunkowo łatwe w konserwacji, wymianie części oraz przeprowadzaniu rutynowych prac serwisowych.
W sprawie doboru zapraszamy do kontaktu pod numer 530-555-435
Marka: BARRACUDA
Wysokoprężny silnik Ricardo R6110ZLD Napęd spotykany głównie w agregatach prądotwórczych, jego konstrukcja i cechy sprawiają, że jest to bardzo popularne i sprawdzone rozwiązanie. Jednostka oferuje wysoką wydajność, oraz niezawodność. Dobór silnika do agregatu prądotwórczego 530-555-435