- Obniżka
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Polityka bezpieczeństwa
Silnik GX390 15KM 190F - zamiennik OHV 188F 190F
Moc 15KM (11 kW)
Wałek odbioru mocy - prosty 25,4 mm
Dane techniczne:
W zestawie klin + klucz do świec
GWARANCJA 12 MIESIĘCY
Silnik GX390 15KM 190F jest zamiennikiem zarówno dla silników OHV 188F (13KM) i OHV 190F (15KM)
Zamiennik silników diesla Yanmar L40/L48, Kipor, Kama 170F z wtryskiem bezpośrednim model 170F. Pasuje do agregatów prądotwórczych Barracuda, Kraftwelle, Honda itp. Pasuje do każdego agregatu, który wymaga silnika z wałkiem stożkowym o grubości wałka 20mm, długości trzpienia, długości stożka 25 i najmniejszej śreciny na końcu stożka 14mm
Kompletna głowica do silnika OHV (13 konia mechanicznego)Wysokość 95mmOznaczenie silnika 188F
Tłok kompletny zawierający tłok, korbowód, pierścienie tłokowe 2szt. panewki oraz sworzeń tłoku. Zestaw przeznaczony jest do silników Yanmar L70, Kipor oraz Kama 178F.
Regulator prędkości obrotowej silnika.Pasuje do silników o mocy 5,5km 6,5kmDo silników HONDA GX160, GX200, 168f, KG160, lifan, loncin, zipper, zongzhen, kama, kipor, venatec i inne
Głowica do silnika OHV (15 konia mechanicznego)Wysokość 95mmOznaczenie silnika - głowicy 190F
Korbowód do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5km - 168f. Pasuje także do silników HONDA z serii gx160Średnica mniejszego czopa 18mm, większego 30mm, odległość miedzy czopami 60mm.
Regulator pasuje do większości maszyn z silnikiem diesla Yanmar, Kipor, Kama
Korbowód do silników diesla Yanmar L100 oraz Kipor Kama 186F. Średnica mniejszego czopa 23mm, większego 43mm, odległość między nimi 84mm.
Uszczelki gaźnika do silników HONDA GX340, GX390 o mocy 13KM - 15KM
Simmering uszczelniacz do silnika gx160, gx200 oraz zamienników: Honda 5,5KM, 6,5KM 168f LONCIN, BARACUDA, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONSHEN.
Pierścienie do silników diesla Yanmar L40 oraz Kipor Kama 170F