Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Moduł czujnika oleju, pasuje do silników:
HONDA,
BARRACUDA i zamienników
Polityka bezpieczeństwa
Moduł wraz z czujnikiem oleju odpowiedzialny jest za wyłączenie zapłonu w wyniku braku odpowiedniej ilości oleju w silniku. Czujnik poziomu oleju stosuje się w silnikach spalinowych. Zapewnia ochronę przed zatarciem silnika w wyniku braku odpowiedniego smarowania układu korbowo-tłokowego. Sam czujnik wraz z modułem nie zapewni maksymalnej ochrony przed uszkodzeniem silnika. Należy okresowo kontrolować stan oleju w silniku. Czujniki Brracuda charakteryzują się wysoką czułością pomiaru. W silnikach spalinowy wyposażonym w czujnik oleju należy nie tylko dbać o odpowiednią ilość oleju, ale także zwracać uwagę na środowisko pracy urządzenia. Zdarzają się przypadki z obserwacji naszego serwisu uszkodzenia silnika pomimo odpowiedniej ilości oleju oraz sprawnie działającego czujnika oleju. Dochodzi do tego w momencie, kiedy pracujący silnik jest pochylony a sam czujnik zanurzony w oleju.
Moduł stosowany w silnikach (Honda, Barracuda, Kraftwelle, Nupower i innych) spotykanych w zagęszczarkach, motopompach, agregatach prądotwórczych itd
Tłok kompletny zawierający tłok, korbowód, pierścienie tłokowe 3szt. panewki oraz sworzeń tłoku. Zestaw przeznaczony jest do silników Yanmar L40, Kipor oraz Kama 170F. Średnica tłoku 70mm.
Popychacz zaworowy silnik GX 390, 188F 190F i zamienników
Pierścienie do silników diesla Yanmar L100 oraz Kipor Kama 186F
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 25mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 20mmDługość trzpienia – 59mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 9cm Śr. Pod korbowód – 30mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 25cm
Uszczelka pod głowicę, pasuje do agregatu prądotwórczego wyposażonego w silnik 13 i 15 koni mechanicznych. Średnica otworu : 87mm
Zamiennik silników diesla Yanmar L60/L70, Kipor, Kama 178F z wtryskiem bezpośrednim model 170F. Pasuje do zagęszczarek, skoczków, ubijarek itp. Pasuje do każdej ubijarki, zagęszczarki, szkoczka które wymagają silnika z wałkiem prostym o grubości wałka 19mm, długości trzpienia 59mm.
Pokrywa zaworowa do silników GX340, GX390, 188F 11KM i 13KM
Regulator prędkości obrotowej silnika.Pasuje do silników o mocy 13km 15km Do silników HONDA GX390, GX340, OHV 188f, , lifan, loncin, zipper, zongzhen, kama, kipor, venatec i inne
Indeks: GX390RR25
Silnik benzynowy OHV 188F o mocy 15 KM - pasuje do większości zagęszczarek, glebogryzarek oraz pomp spalinowych