
Regulator napięcia AVR do agregatów prądotwórczych 2-6,5 kW ALUMINIOWA OBUDOWA
DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100 mm Obudowa aluminiowa w kształcie banana Pasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW 1 kostka - 4 Piny
DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100 mm Obudowa aluminiowa w kształcie banana Pasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW 1 kostka - 4 Piny
Indeks: GX16001
Szarpak - rozrusznik - starter do agregatów prądotwórczych, motopomp, zagęszczarek z silnikiem GX120, GX160, GX200 OHV168F, OHV170F
DANE TECHNICZNE:-Rozstaw śrub : 100mm -Obudowa plastikowa w kształcie prostokątaPasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW
Indeks: PJGX39002
Szarpak - rozrusznik - starter do agregatów prądotwórczych, motopomp, zagęszczarek z silnikiem GX340, GX360, GX390 OHV188F, OHV190F
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kWModuł, Regulator napięcia AVR. DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 140mm Pasuje do agregatów o mocy od 5kW - 7Kw
Sitko do zbiornika paliwa. Pasuje do zbiorników 15l, 20l, 25l
Polityka bezpieczeństwa
Sitko do zbiornika paliwa. Pasuje do więkoszści dostępnych agregatów na rynku.
Filtr ten swoje zastosowanie znajduje w zbiornikach paliwa 15 litrów oraz 20 litrów.
Za prawidłowe działanie agregatu odpowiada wiele różnych części, których praca nie zawsze jest dostrzegana, jednym z cichych bohaterów każdego agregatu spalinowego jest filtr paliwa. Dzieki ponad 10 letniemu doświadczeniu nasze agregaty pozwalają na samodzielną wymianę filtru paliwa.
Prezentowany filtr paliwa posiada bardzo drobne sitko, które gwarantuje nawet do 99.4% zatrzymanych zanieczyszczeń.
Gromadzą się na nim różnego rodzaju zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud czy osad. Przeciwdziała on również przedostawaniu się wody do dalszych części układu paliwowego. To właśnie zapchanie jest główną przyczyną nieprawidłowego działania filtra i powodem, dla którego trzeba ten element systematycznie wymieniać.
Filtr paliwa to niepozorna część, która odgrywa istotną rolę w prawidłowym działaniu agregatu. Zwykle nie zauważamy, jak duży wpływ ma ona na funkcjonowanie układu paliwowego w naszym agregacie prądotwórczym. Dopiero gdy nadmiar zanieczyszczeń sprawi, że przestanie on odpowiednio działać, zdajemy sobie sprawę, że go zaniedbaliśmy. Do najważniejszych objawów zapchania filtra należą:
Producent Wa-Tech Łukasz Waszkowiak ul. Sprzeczna 9 62-002 Suchy Las Polska biuro@wa-tech.pl
Osoba odpowiedzialna Wa-Tech Łukasz Waszkowiak ul. Sprzeczna 9 62-002 Suchy Las Polska biuro@wa-tech.pl
Filtr powietrza z obudową do silnika GX390 i zamienników
Filtr paliwa do agregatów prądotwórczych, motopomp , zagęszczarek z silnikiem diesla- wkład sitko
Filtr powietrza FA-196S GX620
Filltr powietrza pasuje do silników diesla Yanmar L40 L48 L60 L70 oraz Kipor Kama 170F 178F
Filtr powietrza - kompletny W zestawie gąbka filtrująca
Filltr powietrza oraz puszka pasują do silników diesla Yanmar L40 L48 L60 L70 oraz Kipor Kama 170F 178F. W zestawie znajdują się puszka, filtr oraz wszystkie niezbędne uszczelki oraz śuba motylkowa.
Filltr powietrza oraz puszka pasują do silników diesla Yanmar L90 L100 oraz Kipor Kama 186F. W zestawie znajdują się puszka, filtr oraz wszystkie niezbędne uszczelki oraz śruba motylkowa.
Zestaw filtrów powietrza do silnika GX160 oraz zamienników
Filtr powietrza pasuje do silników diesla Yanmar L90 L100 oraz Kipor Kama 186F
Sitko do zbiornika paliwa. Pasuje do zbiorników 15l, 20l, 25l