Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Pierścienie tłokowe w silniku Diesla pełnią kluczową rolę w procesie uszczelniania cylindra.
Oryginalne pierścienie Ricardo gwarantują prawidłowe funkcjonowanie układu.
Polityka bezpieczeństwa
Wysokiej jakości oryginalny komplet pierścieni dedykowany do silnika Ricardo. Część zamienna polecana i stosowana przez profesjonalistów, jako producent agregatów prądotwórczych wyposażonych min. w silniki Ricardo nie zalecamy stosowania zamienników w przypadku części eksploatacyjnych.
Pierścień uszczelniający górny : Ten pierścień znajduje się najbliżej górnej części tłoka i jest odpowiedzialny za uszczelnienie przestrzeni między tłokiem a cylindrem podczas fazy sprężania i wybuchu. Pomaga to utrzymać wysoką kompresję w cylindrze, co jest niezbędne do efektywnego spalania mieszanki paliwowo-powietrznej.
Pierścień uszczelniający środkowy (nazywany olejowym): Ten pierścień znajduje się poniżej pierścienia sprężyny i jest odpowiedzialny za uszczelnienie oleju na ściance cylindra. Zapobiega to dostawaniu się oleju do komory spalania, co mogłoby prowadzić do nieefektywnego spalania oraz nadmiernej emisji spalin.
Pierścień uszczelniający dolny: Ten pierścień znajduje się najbliżej dolnej części tłoka i pełni podobną rolę do pierścienia środkowego, chroniąc przed dostawaniem się oleju do komory spalania.Wentylator chłodnicy usuwa nadmiar ciepła wytworzonego przez silnik poprzez wymianę ciepła pomiędzy cieczą chłodzącą a powietrzem otaczającym chłodnicę. Zapobiega przegrzewaniu silnika poprzez utrzymanie stabilnej temperatury pracy, co może prowadzić do uszkodzenia silnika i innych podzespołów, jeśli temperatura przekroczy dopuszczalne wartości.
Pierścienie przeznaczone są do tłoka o średnicy 100mm.
Wskazany komplet pierścieni pasuję do wielu silników Ricardo, kompatybilne modele :
-4100D
-4100ZD
-4100ZDS
-R4100D
-R4100ZD
-R4100ZDS
-K4100D
-K4100ZD
-K4100ZDS
-N4100D
-N4100ZD
-N4100ZDS