
Regulator napięcia AVR do agregatów prądotwórczych 2-6,5 kW ALUMINIOWA OBUDOWA
DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100 mm Obudowa aluminiowa w kształcie banana Pasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW 1 kostka - 4 Piny
DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100 mm Obudowa aluminiowa w kształcie banana Pasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW 1 kostka - 4 Piny
Indeks: GX16001
Szarpak - rozrusznik - starter do agregatów prądotwórczych, motopomp, zagęszczarek z silnikiem GX120, GX160, GX200 OHV168F, OHV170F
DANE TECHNICZNE:-Rozstaw śrub : 100mm -Obudowa plastikowa w kształcie prostokątaPasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW
Indeks: PJGX39002
Szarpak - rozrusznik - starter do agregatów prądotwórczych, motopomp, zagęszczarek z silnikiem GX340, GX360, GX390 OHV188F, OHV190F
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kWModuł, Regulator napięcia AVR. DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 140mm Pasuje do agregatów o mocy od 5kW - 7Kw
Polityka bezpieczeństwa
Pompa dedykowana do modeli silników Ricardo:
Prowadzimy sprzedaż części zamiennych do takich silników jak:
Masz problem? Zadzwoń pomożemy:
Producent Wa-Tech Łukasz Waszkowiak ul. Sprzeczna 9 62-002 Suchy Las Polska biuro@wa-tech.pl
Osoba odpowiedzialna Wa-Tech Łukasz Waszkowiak ul. Sprzeczna 9 62-002 Suchy Las Polska biuro@wa-tech.pl
Indeks: R4105
Zestaw pierścieni tłokowych do silnika Ricardo R4105
Indeks: JX0818AE
Filtr oleju JX0818AE Średnica gwintu - M26*1.5 (23,4mm) Zastosowanie : Ricardo , Q-Boot , Deutz , Perkins , Fleetguard , Komatsu , Liebherr , Kubota , Volvo , John Deere , Doosan ,Kato.
Indeks: JX0818
Filtr oleju JX0818 CX1334 Średnica gwintu - 18,2mm Zastosowanie : Ricardo , Q-Boot , Deutz , Perkins , Fleetguard , Komatsu , Liebherr , Kubota , Volvo , John Deere , Doosan ,Kato.
Indeks: LKCQ8-100E
Filtr paliwa LKCQ8-100E Zastosowanie : Ricardo , Q-Boot , Deutz , Perkins , Fleetguard , Komatsu , Liebherr , Kubota , Volvo , John Deere , Doosan ,Kato.
Rozrusznik elektryczny Qboot 490 495 4100 12 V 3,5 kW
Indeks: Wi6105
Wentylator chłodnicy w silniku pełni kluczową rolę w utrzymaniu odpowiedniej temperatury pracy silnika poprzez chłodzenie cieczy chłodzącej, która krąży przez układ chłodzenia.