Regulator napięcia AVR do agregatów prądotwórczych 2-6,5 kW ALUMINIOWA OBUDOWA
DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100 mm Obudowa aluminiowa w kształcie banana Pasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW 1 kostka - 4 Piny
DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100 mm Obudowa aluminiowa w kształcie banana Pasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW 1 kostka - 4 Piny
Indeks: GX16001
Szarpak - rozrusznik - starter do agregatów prądotwórczych, motopomp, zagęszczarek z silnikiem GX120, GX160, GX200 OHV168F, OHV170F
DANE TECHNICZNE:-Rozstaw śrub : 100mm -Obudowa plastikowa w kształcie prostokątaPasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW
Indeks: PJGX39002
Szarpak - rozrusznik - starter do agregatów prądotwórczych, motopomp, zagęszczarek z silnikiem GX340, GX360, GX390 OHV188F, OHV190F
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kWModuł, Regulator napięcia AVR. DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 140mm Pasuje do agregatów o mocy od 5kW - 7Kw
Grzałka bloku silnika jest niezbędnym elementem instalacji podtrzymania temperatury silnika diesla.
Popularnie nazywana jest również jako Webasto silnika. Element gwarantuję niezawodność i pewność działania całego urządzenia.
Polityka bezpieczeństwa
System podgrzewania bloku silnika to obowiązkowe rozwiązanie dla każdego stacjonarnego agregatu. Rozwiązanie to jest konieczne ze względu na specyfikę pracy agregatów prądotwóczych będących awaryjnym źródłem napięcia. Generatory będąca rezerwowym źródłem prądu muszą być niezawodne bez względu na temperaturę otoczenia. Dodatkowo są to urządzenia które praktycznie już po chwili od uruchomienia muszą przyjąć wysokie obciążenie.
Podgrzewacz bloku silnika w agregacie pełni kilka istotnych funkcji:
- Ułatwienie rozruchu w zimie: Podgrzewacz bloku silnika umożliwia łatwiejszym rozruchu silnika w zimie. Silniki spalinowe potrzebują odpowiedniej temperatury, aby zapewnić skuteczny rozruch. Podgrzewacz bloku silnika pomaga osiągnąć tę temperaturę szybciej, co przekłada się na płynniejszy rozruch w zimowych warunkach.
- Ogrzewanie układów smarowania: ogrzewanie oleju silnikowego i innych płynów eksploatacyjnych, co z kolei może poprawić płynność pracy silnika oraz ograniczyć zużycie podczas rozruchu w warunkach zimowych. Mimo że grzałka nie jest bezpośrednio systemem podgrzewającym paliwo czy olej silnikowy - w przypadku agregatu zabudowanego temperatura bloku silnika oddaje część energii właśnie do wskazanych powyżej układów.
Ochrona przed zużyciem: Poprzez ogrzewanie bloku silnika, szczególnie w okresach zimowych, podgrzewacz może pomóc w zmniejszeniu zużycia elementów silnika, które mogą ulec szybszemu zużyciu w chłodniejszych warunkach, takich jak śruby, uszczelki itp.
Podsumowując, podgrzewacz bloku silnika w agregacie spełnia kluczową rolę w zapewnieniu optymalnych warunków pracy silnika, zwłaszcza w trudniejszych warunkach klimatycznych, co przekłada się na poprawę niezawodności i wydajności silnika.
- moc 1kW
-napięcie pracy 220v
-zakres pracy 45°C
Grzałka jest kompatybilna praktycznie z każdym agregatem prądotwórczym chłodzonym cieczą.
W celu prawidłowego podłączenia grzałki należy rozbudować układ chłodzenia i wpiąć do niego wskazaną grzałkę - grzałka nie posiada jednak termostatu , sterowanie uruchomieniem grzałki powinno być wykonywane poprzez komputer agregatu prądotwórczego.
*Istnieje możliwość zakupu grzałki z termostatem - w tym celu przed zakupem należy skontaktować się z naszym sklepem.
Indeks: LKCQ8-100E
Filtr paliwa LKCQ8-100E Zastosowanie : Ricardo , Q-Boot , Deutz , Perkins , Fleetguard , Komatsu , Liebherr , Kubota , Volvo , John Deere , Doosan ,Kato.
Indeks: JX0818AE
Filtr oleju JX0818AE Średnica gwintu - M26*1.5 (23,4mm) Zastosowanie : Ricardo , Q-Boot , Deutz , Perkins , Fleetguard , Komatsu , Liebherr , Kubota , Volvo , John Deere , Doosan ,Kato.
Samoczynnego Załączania Rezerwy (SZR), zwany inaczej ATS, który jest sprzężony z agregatem prądotwórczym