- Obecnie brak na stanie

Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Wymiary wału:
Śr. Wału (w uszczelniaczu) – 25mm
Śr wału (strona oddania mocy) szersza część stożka – 23mm
Sr wału (strona oddania mocy) węższa część stożka – 19mm
Długość wałka zdawczego - 7,2cm
Długość stożka – 32mm
Śr. Pod korbowód – 30mm
Dł całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 23cm
Polityka bezpieczeństwa
Wymiary wału:
Śr. Wału (w uszczelniaczu) – 25mm
Śr wału (strona oddania mocy) szersza część stożka – 23mm
Sr wału (strona oddania mocy) węższa część stożka – 19mm
Długość wałka zdawczego - 7,2cm
Długość stożka – 32mm
Śr. Pod korbowód – 30mm
Dł całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 23cm
Zamiennik silników diesla Yanmar L40/L48, Kipor, Kama 170F z wtryskiem bezpośrednim model 170F. Pasuje do agregatów prądotwórczych Barracuda, Kraftwelle, Honda itp. Pasuje do każdego agregatu, który wymaga silnika z wałkiem stożkowym o grubości wałka 20mm, długości trzpienia, długości stożka 25 i najmniejszej śreciny na końcu stożka 14mm
Regulator prędkości obrotowej silnika.Pasuje do silników o mocy 5,5km 6,5kmDo silników HONDA GX160, GX200, 168f, KG160, lifan, loncin, zipper, zongzhen, kama, kipor, venatec i inne
Głowica do silnika OHV 168f (6,5 konia mechanicznego) oraz Honda gx160, GX200, 5,5km 6,5km, KG160 iptWysokość głowicy 74mm
Pierścienie do silnika gx390 oraz takich jak LIFAN BARRACUDA LIONCIN KIPOR OHV 188f i zamienniki silniki wykorzystywane w agregatach, pompach, zagęszczarkach itd. średnica 88mm
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 25mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 19mmDługość trzpienia – 59mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 10cm Śr. Pod korbowód – 30mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 26cm
Pokrywa do silników diesla Yanmar L100 oraz Kipor Kama 186F
Blok silnika GX 390 oraz 188FŚrednica x skok tłoka - 88 x 64mm 13 km
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 35mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 25mmDługość trzpienia – 60mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 12,4cm Śr. Pod korbowód – 36mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 30cm
Wałek rozrządu do silnika Yanmar L40, Kipor Kama 170F oraz Honda, Kraftwelle itp. Średnica koła zębatego 100mm, długość wałka 130mm.
Kompletna głowica do silnika OHV (13 konia mechanicznego)Wysokość 95mmOznaczenie silnika 188F
Wymiary wału:
Śr. Wału (w uszczelniaczu) – 25mm
Śr wału (strona oddania mocy) szersza część stożka – 23mm
Sr wału (strona oddania mocy) węższa część stożka – 19mm
Długość wałka zdawczego - 7,2cm
Długość stożka – 32mm
Śr. Pod korbowód – 30mm
Dł całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 23cm