
Regulator napięcia AVR do agregatów prądotwórczych 2-6,5 kW ALUMINIOWA OBUDOWA
DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100 mm Obudowa aluminiowa w kształcie banana Pasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW 1 kostka - 4 Piny
DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100 mm Obudowa aluminiowa w kształcie banana Pasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW 1 kostka - 4 Piny
Indeks: GX16001
Szarpak - rozrusznik - starter do agregatów prądotwórczych, motopomp, zagęszczarek z silnikiem GX120, GX160, GX200 OHV168F, OHV170F
DANE TECHNICZNE:-Rozstaw śrub : 100mm -Obudowa plastikowa w kształcie prostokątaPasuje do agregatów o mocy od 2kW do 6,5 kW
Indeks: PJGX39002
Szarpak - rozrusznik - starter do agregatów prądotwórczych, motopomp, zagęszczarek z silnikiem GX340, GX360, GX390 OHV188F, OHV190F
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kWModuł, Regulator napięcia AVR. DANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 140mm Pasuje do agregatów o mocy od 5kW - 7Kw
Blok cylinder silnika GX160 oraz zamienników OHV 168F
Polityka bezpieczeństwa
Blok, cylinder do HONDA GX160
Blok silnika w rozmiarze nominalnym do silnika HONDA GX160 o mocy 5,5KM, który jest powszechnie stosowany w zagęszczarkach, agregatach, pompach i innych urządzeniach budowlanych i ogrodniczych.
Wymiary:
Średnica cylindra - 68mm
Cylinder blok silnika GX160 168F 68 mm jest powszechnie stosowany w zagęszczarkach, agregatach, pompach i innych urządzeniach budowlanych i ogrodniczych. Ale co sprawia, że ten blok silnika jest wyjątkowy?
Nasze cylindry blok silnika GX160 168F są precyzyjnie wykonane, by spełniać lub przekraczać standardy fabryczne HONDA GX160. Wymiary średnicy cylindra to 68 mm, co oznacza doskonałe dopasowanie do Twojego silnika o mocy 5,5KM.
Nie chodzi jednak tylko o precyzję i jakość. Wszystko w naszym cylindrze bloku silnika jest zaprojektowane z myślą o wydajności i trwałości. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów zapewnia, że ten produkt będzie długo służył bez konieczności wymiany.
Gwarancja 12 miesięcy producenta! Jesteśmy dumni, że oferujemy tak solidny produkt, który doskonale spełni Twoje oczekiwania.
Czy jesteś gotów zwiększyć efektywność i trwałość swojego silnika? Nie czekaj dłużej! Kup cylinder blok silnika GX160 168F 68 mm już teraz i doświadcz różnicy. Przekonaj się, dlaczego inni właściciele urządzeń z silnikiem HONDA GX160 już go wybrali. Poczuj pewność, która płynie z korzystania z wysokiej jakości produktów.
Producent Wa-Tech Łukasz Waszkowiak ul. Sprzeczna 9 62-002 Suchy Las Polska biuro@wa-tech.pl
Osoba odpowiedzialna Wa-Tech Łukasz Waszkowiak ul. Sprzeczna 9 62-002 Suchy Las Polska biuro@wa-tech.pl
Tłok do silnika OHV - 13 konia mechanicznego
Tłok do silnika OHV - 6,5 konia mechanicznego
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 35mmŚr. wału (strona oddania mocy) szersza część stożka – 26mmŚr. wału (strona oddania mocy) węższa część stożka – 20mmDługość stożka – 50mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 8,6cm Śr. Pod korbowód – 36mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 29cm
Indeks: GX16004
Dźwignia zaworowa do silników HONDA GX120, GX160, GX200, OHV 160F, 168F, 4KM, 5,5KM, 6,5KM oraz zamienników
Indeks: GX390RE25-4
Silnik GX390 15KM zamiennik OHV 188F 190F rozruch elektrycznyMoc 15KM (11kW) Wałek odbioru mocy - prosty 25,4 mm Roruch elektryczny
Cyfrowy licznik motogodzin do agregatu 230VParamtery: napięcie, częstotliwość, przepracowane motogodziny
Świeca zapłonowa. Pasuje do większości agregatów takich jak Barracuda, Honda, Kraftwelle, i wielu innych zamienników
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 35mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 25mmDługość trzpienia – 60mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 12,4cm Śr. Pod korbowód – 36mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 30cm
Indeks: GX16009
Prowadnica popychaczy zaworowych - Silnik OHV Silnik GX 160, OHV 168F, 170F i zamienników Wymiary:Wysokość 39mm Szerokość 44mmRozstaw otworów 30mm
Tłok o średnicy 88 mm do silnika GX390 OHV 188F
Tłok kompletny zawierający tłok, korbowód, pierścienie tłokowe 3szt. panewki oraz sworzeń tłoku. Zestaw przeznaczony jest do silników Yanmar L100, Kipor oraz Kama 186F. Średnica tłoku 86mm.
Korbowód do silników diesla Yanmar L40 oraz Kipor Kama 170F. Średnica mniejszego czopa 19mm, większego 33mm, odległość miedzy czopami 65mm.
Blok cylinder silnika GX160 oraz zamienników OHV 168F