
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Polityka bezpieczeństwa
Pokrywa boczna do silników diesla dzięki rygorystycznym testom spełnia kryteria produktu najwyższej jakości.
Doskonale spasowane otwory zapewniają łatwy montaż pokrywy bezpośrednio do silnika. Metale, z których została wykonana pokrywa to starannie wyselekcjonowane stopy, które wykorzystywane są w najbardziej popularnych silnikach różnych producentów. Dzięki temu może ona pracować wiele lat dając użytkownikowi poczucie bezpieczeństwa.
Aby zabezpieczyć najważniejszy element Twojego silnika zaprojektowaliśmy obudowę w taki sposób by podzespołom nie groziły żadne uszkodzenia mechaniczne.
Obudowa boczna pasuje do silników diesla (Honda, Barracuda, Kraftwelle, Nupower i innych)
Tłok do silnika 9km Honda Gx270 lub OHV 177F + pierścienie Średnica tłoku 77mm
Głowica do silnika OHV 168f (6,5 konia mechanicznego) oraz Honda gx160, GX200, 5,5km 6,5km, KG160 iptWysokość głowicy 74mm
Pierścienie do silników diesla Yanmar L40 oraz Kipor Kama 170F
Komplet uszczelek do silnika GX160 GX200 oraz zamienników Honda, Barracuda, Loncin, Holida, Kipor, Kama, Zipper,, Vanatec, Lifan, Zonshen oraz innych o mocy 5,5 - 6,5 KM
Korbowód do silników diesla Yanmar L40 oraz Kipor Kama 170F. Średnica mniejszego czopa 19mm, większego 33mm, odległość miedzy czopami 65mm.
Cyfrowy licznik motogodzin do agregatu 230VParamtery: napięcie, częstotliwość, przepracowane motogodziny
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 25mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 20mmDługość trzpienia – 59mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 9cm Śr. Pod korbowód – 30mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 25cm