
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Polityka bezpieczeństwa
Zabezpieczenie zaworów pasujące do silników:
Popychacz do silników diesla Yanmar L70 oraz Kama Kipor 178F. Długość 160mm.
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 25mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 19mmDługość trzpienia – 59mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 10cm Śr. Pod korbowód – 30mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 26cm
Tłok kompletny zawierający tłok, korbowód, pierścienie tłokowe 2szt. panewki oraz sworzeń tłoku. Zestaw przeznaczony jest do silników Yanmar L70, Kipor oraz Kama 178F.
Pokrywa do silników diesla Yanmar L70 oraz Kipor Kama 178F
Simmering, uszczelniacz wału do Honda GX340, GX390 oraz zamienników 11KM 13KM OHV 188f. Pasuje, także do innych modeli z wałem korbowym 35mm. Wymiary 35x52x8
Korbowód do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5km - 168f. Pasuje także do silników HONDA z serii gx160Średnica mniejszego czopa 18mm, większego 30mm, odległość miedzy czopami 60mm.
Świeca zapłonowa. Pasuje do większości agregatów takich jak Barracuda, Honda, Kraftwelle, i wielu innych zamienników
Prowadnica popychaczy zaworowych - Silnik OHV Silnik GX 160, OHV 168F, 170F i zamiennikówWymiary:Wysokość 39mm Szerokość 44mmRozstaw otworów 30mm
Głowica do silnika OHV (6,5 konia mechanicznego)Wysokość 74mmOznaczenie silnika 168F