Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Głowica do silnika OHV (6,5 konia mechanicznego)
Wysokość 74mm
Oznaczenie silnika 168F
Polityka bezpieczeństwa
Głowica do silnika OHV (6,5 konia mechanicznego)
Wysokość 74mm
Oznaczenie silnika 168F
Zawór wydechowy do silnika OHV o mocy 5,5-7 konia mechanicznego.
Dźwignia zaworowa do silników HONDA GX240, GX270, GX340, GX390, 173F, 177F, 182F, 188F, 8KM, 9KM, 11KM, 13KM
Korbowód do silników diesla Yanmar L70 oraz Kipor Kama 178F. Średnica mniejszego czopa 21mm, większego 39mm, odległość między nimi 72mm.
Popychacz do silników diesla Yanmar L100 oraz Kama Kipor 186F. Długość 195mm.
Indeks: GX390RE25
Silnik GX390 15KM zamiennik OHV 188F 190F rozruch elektrycznyMoc 15 KM (11 kW) Wałek odbioru mocy - prosty 25 mm Rozruch elektryczny
Korek oleju do silników diesla Yanmar, Kipor, Kama. Średnica gwintu 21mm, wysokość wraz z z miarką 103mm.
Korbowód do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5km - 168f. Pasuje także do silników HONDA z serii gx160Średnica mniejszego czopa 18mm, większego 30mm, odległość miedzy czopami 60mm.
Wałek rozrządu do silnika Yanmar L100, Kipor Kama 186F oraz Honda, Kraftwelle itp. Średnica koła zębatego 120mm, długość wałka 140mm.
Pokrywa zaworowa do silników GX340, GX390, 188F 11KM i 13KM
Indeks: AD0051
Cyfrowy licznik motogodzin do agregatu 230VParamtery: napięcie, częstotliwość, przepracowane motogodziny