- Obecnie brak na stanie

Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Wymiary wału:
Śr. wału (w uszczelniaczu) – 35mm
Śr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 25mm
Długość trzpienia – 60mm
Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 12,4cm
Śr. Pod korbowód – 36mm
Dł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 30cm
Polityka bezpieczeństwa
Wymiary wału:
Śr. wału (w uszczelniaczu) – 35mm
Śr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 25mm
Długość trzpienia – 60mm
Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 12,4cm
Śr. Pod korbowód – 36mm
Dł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 30cm
Korbowód do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5km - 168f. Pasuje także do silników HONDA z serii gx160Średnica mniejszego czopa 18mm, większego 30mm, odległość miedzy czopami 60mm.
Wałek rozrządu do silnika Yanmar L40, Kipor Kama 170F oraz Honda, Kraftwelle itp. Średnica koła zębatego 100mm, długość wałka 130mm.
Pokrywa zaworowa do silników GX120, GX160, GX200, 160F, 168F, 4KM, 5,5KM, 6,5KM.
Komplet panewek (2szt.) do silników diesla Yanmar L40 oraz Kipor Kama 170F.
Komplet uszczelek do silnika GX160 GX200 oraz zamienników Honda, Barracuda, Loncin, Holida, Kipor, Kama, Zipper,, Vanatec, Lifan, Zonshen oraz innych o mocy 5,5 - 6,5 KM
Głowica do silnika OHV (6,5 konia mechanicznego)Wysokość 74mmOznaczenie silnika 168F
Głowica do silnika OHV (13 konia mechanicznego)Wysokość 95mmOznaczenie silnika - głowicy 188F
Korbowód do silników diesla Yanmar L40 oraz Kipor Kama 170F. Średnica mniejszego czopa 19mm, większego 33mm, odległość miedzy czopami 65mm.
Wymiary wału:
Śr. wału (w uszczelniaczu) – 35mm
Śr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 25mm
Długość trzpienia – 60mm
Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 12,4cm
Śr. Pod korbowód – 36mm
Dł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 30cm