
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Korek zbiornika paliwa do silnika GX160, GX200
Polityka bezpieczeństwa
Korek zbiornika pasujący do silników: Honda, Loncin, Holida, Kipor, Kama, Zipper, Vanatec, Lifan, Zonshen oraz innych zamiennikach o mocy 5,5 - 6,5 KM
Urządzenia:
motopompy, agregaty prądotwórcze, ubijarki itd.
Zbiornik paliwa przeznaczony do silników diesla Yanmar L70, Kipor, Kama, Holida 178F o pojemności 3,5L. Wymiary szer.xwys.xgł. 25x12x16,5cm. UWAGA Kupują Państwo sam zbiornik. W zestawie nie ma korka, filtrów oraz zaworu paliwa.
Kompletny gaźnik do silników: HONDA GX390, KIPOR 188f, KAMA, Barracuda i zamienników
Pompa paliwa z elektrozaworem do silników diesla Yanmar L90 L100, silników Kipor, silników Kama 186F i zamieników
Zbiornik paliwa przeznaczony do silników diesla Yanmar L75 L90 L100, Kipor, Kama, Holida 186F o pojemności 5,5L. UWAGA Kupują Państwo sam zbiornik. W zestawie nie ma korka, filtrów oraz zaworu paliwa.
Zbiornik paliwa do agregatów prądotwórczych. Wymiary szer.xwys.gł. Rozstaw śrub montażowych
Pompa paliwa z elektrozaworem do silników diesla Yanmar L90 L100, silników Kipor, silników Kama 186F i zamieników
Pompa paliwa do silników diesla Yanmar L90 L100 oraz Kipor,Kama 186F
Wysokiej jakości, lekki i bardzo elastyczny wąż przeznaczony do przepływu benzyny i olejów. Stosowany w instalacjach samochodowych do przepływu paliw ropopochodnych.
Korek zbiornika paliwa do silnika GX160, GX200